Sivut

sunnuntai 3. joulukuuta 2017

Luukku 3 Koulukisat

Heissan! Nyt ensimmäisenä adventtina. Mulla oli kisat Kalajoella Tässä luukussa kerron koko aamun, kun olin kisoissa.

Luukku 3

6.00 Herättyäni söin aamupalan ja otin kotoa kisakamat mukaan.
7.45 Saavuimme tallille harjasin Speedyn ja laitoin kuljetussuojat.
8.15 Lähdimme tallilta ajamaan kohti Kalajoen Merenrannan maneesia.
9.00 Saavuimme kisapaikalle ja menin heti ilmoittautumaan. Kun olin ilmoittautunut varustin Speedyn ja sitten odotettiin, että meidän verkka alkaa.
9.20 Alkoi toinen verryttely ryhmä, jossa minäkin olin.
9.40 Alkoi luokka helppo C, E.B special toisen verryttelyryhmän suoritukset. Olin tässä kolmantena lähtijänä, joten menin hetkeksi ulos odottamaan että sain mennä maneesiin. Kun pääsin maneesiin rauhoittelin ponia siinä, kun odotin että pääsen radalle.

Radalla
Radalle päästyäni kävelin maneesin uraa pitkin ympäri, jotta poni näkee ettei ole mitään pelättävää. Lähtömerkin saatuani aloitin radan. Rata meni mielestäni todella hyvin, ympyrät vain olisivat saaneet olla isompia ja radan lopussa kun oli keskiympyrä vasemmassa laukassa ja sen jälkeen vielä harjoitusravi. Speedy otti pari laukka-askelta kulmassa, jossa olisi pitänyt olla harjoitusravi. Tästäkin lähti vähän pisteitä pois.

10.30 Alkoi toinen luokka helppo B, K.N special. Olin tässäkin vasta toisessa verryttely ryhmässä, joten jouduin odottamaan, että pääsen verkkaamaan.
11.10 Alkoi toisen verryttelyryhmän verkka, jossa minäkin olin verkkaamassa. Tein paljon taivutuksia, jotta poni on radalla kuulolla.
11.30 Olin toisena lähtijänä, joten verkan jälkeen sain jäädä maneesiin. Kertasin mielessäni radan ja odotin, että pääsen radalle.

Radalla
 Tämäkin rata meni mielestäni erittäin hyvin. Speedy lähti kekihalkaisijalla vähän kiirehtimään laukassa. Olisin voinut myös ratsastaa loivat kiemurat ihan keskeltä. Pysähdykset olivat hyviä.

12.00 Lähdettiin ajamaan takaisin tallille.

Olen tosi tyytyväinen näihin kisoihin. Kävin koulukisoissa viimeksi 2 vuotta sitten ja silloin menin vain Käynti-Ravi ohjelman. Treeniä vaan lisää niin hyvä tulee!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti