Sivut

perjantai 1. joulukuuta 2017

Luukku 1 kuvia

Heips! Joo en ole kirjoittanut pitkäänaikaan. Mutta tänään sain idean, että haastan itseni tekemään blogijoulukalenterin. Olen huomannut, että blogaaminen ei ole niinkään mun juttu, mutta tykkään jakaa ajatuksiani. Bloggaaminen on sellainen juttu, että se kiinnostaa minua, mutta sen postauksen kirjoittamisen aloittaminen on vaikeaa. Nyt teen tätä kalenteria niin paljon kuin jaksan. Mutta aloitetaan tämä luukku.

Luukku 1

Suurena my little ponyn ystävänä. Minulla on my little pony suklaakalenteri. Kalenteri on muuten ihan normaali, mutta siinä tulee luukkujen kohdalla jokin tehtävä tänään tehtävänä on "Piirrä joulu kuva". En kuitenkaan aio piirtää kuvaa vaan laitan asioista kuvia, jotka ovat minulle tärkeitä joulussa.


Joulupukki ja noitarumpu on elokuva, jonka olen katsonut melkein joka joulu jo pienestä asti. Pidän elokuvan juonesta ja suosikkihahmoni on ehdottomasti shamaani.


Joulukalenteri. Joulukalenteri on ehdottomasti tärkeä osa joulua. EIKÄ KAIKKIA LUUKKUJA SAA AVATA KERRALLA!
Tänä vuonna minulla on my little pony kalenteri. Pidän ihan normaalista suklaajoulukalenterista. On mulla parikertaa ollu joku erikoinen joulukalenteri, mutta normaali suklaakalenteri on se paras.


Tämän kuvan lisäsin, koska joululomalla kaikista parasta on, kun on aikaa olla paljon hevosten kanssa. Jouluna käymme aina joulumaastossa hevosilla. Ja annamme niille illalla jotain hyvää kuten granaattiomenaa tai piparia. Viemme myös hevosille kuusen oksia talliin.


Tämä kuva on aivan totta. Joulun aikana haluan vain halata kaikkia tärkeitä ihmisiä ja olla lähellä. Mikään ei ole parempi lahja, kuin se että voi halata esim. poikaystävää.

Tässä oli ensimmäinen luukku huomenna tulee seuraava.
Hyvää joulukuun 1. päivää.












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti