Sivut

lauantai 12. marraskuuta 2016

Kuka? Mitä? Häh?

Hei! Oon Saga 15v tyttö Pohjanmaalta. Nää on nää perus jutut jota sanotaa ku joku alottaa blogin. Luultavasti haluut tietää musta vielä enemmän ku noi asiat. No määpäs kerron.
Kuka oon?

Sanoin jo et mun nimi on Saga joten se taitaa vieläki olla Saga. Luonteelta mää oon tosi spontaani ja avoin ja myös tosi outo. Mun harrastuksii on ratsastus ja vlogaus saa nähä jos tästäki tulis mun yks harrastus. Koulussa oon tukioppilas, koska oon KIUSAAMISTA VASTAAN en kyl tiiä ketää ketä ei olis. Tai no tietty kiusaajat ite. Teen myös päihteitä vastaan vapaaehtoistyötä www.YAD.fi/streetteam voin joskus tehä erikseen postauksen siitä. Ei tuu nyt oikee enempää mielee, mut kyselkää jos haluutte tietää lisää musta.


Miksi Blogi?

Siis miks tein blogin? No tykkään puhua asioista ja kertoo mun mielipiteitä eri asioihin joten loin itelle uuden blogin. Mulla on siis ollu kaks aiempaa heppablogia, mut niist ei oo oikee tullu mitää. Tein sen takia Lifestyle blogin jotta voin puhuu muistakin ku hevosista mun blogis. Mul on pää täynnä hirveesti eri postaus ideoita joten pyrin kirjottaa nii usein ku mahollista. Blogijoulukalenterinkin aattelin tehä jos jaksan (En lupaa mitää). Teen myös paljon kirjoitus virheitä joten mietin, et jos kirjotan blogia kirjotan enemmän ja mun kirjoitustaito paranee. Joten miks en ois luonu blogia?

Sirius

Mul on tosiaan myös poni nimeltä Sirius. Sanon sitä nimellä Speedy. Speedy on seittemän vuotias welsh cob ruuna. Luonteelta Speedy on aivan ihana, vähän villi, mut silti mulle just täydellinen poni. Speedyllä oon käyny muutamissa kisoissa ei kovin vahvoin tuloksin, mut se on johtunu ponin ja ratsastajan kisakokemattomuudesta. Kyl me viel ajan kans paranutaan, treeniä vaa lisää. Speedystäkin tuun tekee jotai postauksii, vaikka tää onkin Lifestyle blogi. Speedy on kuitenki mun elämäs, joten sekin kuuluu tänne.

No täs oli mun eka postaus jos kiinnostuit blogista liity ihmeessä lukijaksi
Moro :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti